TEAT Phallos/Phallos Magnum
TEAT Phalloksen huipputeknologia ja ylivertainen mukavuus takaavat laatukokemuksen joka ylittää hurjimmatkin odotuksesi. Modernit värit ja verhoilut sekä kaksi varustetasoa korostavat Phalloksen hienostunutta ja urheilullista tunnelmaa. Dynaaminen TEAT Phallos tarjoaa nyt entistä paremman perusvarustelun; mm. männänrenkaat ovat vakiona molemmissa malleissa. EX -varustetasossa on vakiona myös hydraulisesti avautuva hansikaslokero.
Magnum on TEAT Phalloksen SportsWagon- eli farmariversio. Se on sedanmallia pidempi, painavampi ja rutkasti kalliimpi. Tilavassa kontissa on kaksi kokoontaittuvaa puutarhatuolia lapsimatkustajille isojen kaupunkimaastureiden tapaan. Lisäistuimet voidaan asentaa sekä selkä meno- että tulosuuntaan.
TEAT Phallokset keräsivät 0 virheprosenttia Ruotsin kuluttajaviraston tekemässä laajassa kolme vuotta vanhojen autojen katsastusvertailussa(1). Vastaavaan ei moni automerkki pysty!
TEAT Phallos tarjoaa nyt entistäkin enemmän omistamisen iloa ja varmuutta: saat TEAT Sopimuksen (5 vuotta/100 000 km) kaupan päälle(2). Se kattaa autosi kaikki pakolliset määräaikaishuollot sekä luonnollisen kulumisen aiheuttamat huollot ja korjaukset, jotka eivät kuulu normaalin takuun piiriin. Edun arvo on jopa 9600 €! Lisäksi TEAT Phallos Magnumin ostajalle tarjoamme nyt nopean tilaajan etuna kaupan päälle aidon CarJack -merkkisen tunkin sekä mesopotamialaisen mittajärjestelmän mukaisen hylsysarjan (hylsykoot 1/3 shusi - 3/17 uban) - lisäetujen arvo yhteensä 12,50 €.
(1) Testissä ei ollut mukana yhtäkään TEAT -autoa
(2) Et saakaan
Ominaisuudet: Phallos [Phallos Magnum]
Phallos/Phallos Magnum EX | Phallos/Phallos Magnum ST | |
---|---|---|
Moottori: | ICETek 1.8C R3 | ICETek 2.4C R4 |
Venttiilijärjestemä: | SOHC 6 valve | SOHC 8 valve |
Polttoainejärjestelmä: | muuttuvakurkkuinen mielipuoli-imukaasutin | kiihtyväkurkkuinen puoli-imuvaakakaasutin |
Vaihteisto: | kolmivaihteinen automaatti | kolmivaihteinen manuaali (Shimano) |
Polttoaineenkulutus: | ||
Maantie (litraa/100km): | 12.0 [13.0] | 18.0 [19.5] |
Kaupunki (litraa/100km): | 19.0 [25.0] | 22.0 [29.0] |
Suurin teho, hv (rpm): | 45 (6500) | 75 (5200) |
Suurin vääntö, Nm: | 42 | 60 |
Huippunopeus (km/h): | 80 [75] | 107 [101.5] |
Kiihtyvyys 0-100 km/h (s): | - | 37.3 [43.2] |
Päästöt, CO2 g/km: | 210 | 296 |
Varusteet: | ||
Jakinlantatäytteiset Comfort -istuimet: | ✓ | - |
Karhennetut kissannahkaiset Sport -istuimet sivuttaistuella: | - | ✓ |
Istuinsäädöt: | ✓ | ✓ |
Jousitus: | kiinteät vaahteranlehtijouset | - |
Jarrut: | virvelirumpujarrut | MDF -levyjarrut, 180 x 7mm |
Sivulasit: | hydrauliset | pneumaattiset |
Peruutuspeilit: | ✓ | ✓ |
Ohjaustehostin: | vedettävä, vieterillä | - |
Sisäilman tuuletus: | portaaton puhallusteho, lämmönsäätö, odoraattori | 2 -portainen puhallusteho, 2 -portainen lämmönsäätö |
Takalasin lämmitin: | Säädettävällä lämmollä, 0-225°C | ✓ |
Tuulilasin pyyhkijät: | 2 perusnopeutta, 6-nopeuksinen tihkukytkin ja ylivaihde | on/off |
Ajotietokone: | ✓ | ✓ |
Sisävalaistus: | 500W UV-C | Spottivaloilla ja diskopallolla |
Ohjauspyörä: | karvapäällysteinen, aitoa kepardia | Ø 22cm Sport -ratti korinvärisin somistein |
Kattoikkuna: | - | 10x20cm |
Hanskalokero: | hydraulisesti avautuva | kaukosäätimellä avattava, sähkötoiminen |
Lukitus: | keskuslukitus, kaikki ovet | vain apukuskin ovi ja hanskalokero |
Lahkolämmitin: | ✓ | Virsilastutettu +20kW vapaakirkkosuodattimella |
Turvallisuus: | ||
FBCZ | ✓ | ✓ |
THHR | ✓ | ✓ |
AIFOCDS | lisävaruste | lisävaruste |
Turvavyöt: | kolmipiste | 22 -piste |
Airbag: | 2 kpl, untuvatäytteinen Comfort-tyyny | hernetäytteinen, kuljettajalla |
Hinta: | 52 500 € [55 800 €] | 49 300 € [52 600 €] |